Dzieci uwielbiają sympatycznego nosorożca Rogatka, który jest głównym bohaterem również drugiej edycji kampanii Kolejowe ABC II. Rogatek i jego przyjaciele, przekonująco wyjaśniają najmłodszym, jak właściwie zachować się w pobliżu przejazdów kolejowych i torów. Robili to podczas...
Czym charakteryzuje się dobra agencja SEO SEM? Dobra agencja SEO SEM powinna przede wszystkim być otwarta i elastyczna na negocjacje. Agencja powinna pytać o cele biznesowe klienta i budżet na kampanie, proponować adekwatne słowa kluczowe oraz być otwarta na negocjacje...
„Kampania Kolejowe ABC” jest skierowana głównie do najmłodszych, ale także do pedagogów i rodziców. Już od listopada można oglądać pierwszy spot z nowej „Kampanii Kolejowego ABC”, w którym uroczy nosorożec Rogatek w zabawnej rymowance i wpadającej w ucho melodi, pokazuje dzieciom, jak zachować się...
Ambasadorki i przedstawiciele mediów, a także Partnerzy i przyjaciele fundacji, spotkali się w STELLAR premium fitness club w Hilton Warsaw City, aby porozmawiać o zdrowiu, opowiedzieć swoje historie i wymienić się doświadczeniami. W tym roku organizowana jest zbiórka środków na zakup BIUSTObusa–mobilnego...
Skąd pomysł na Kampanię Kolejowe ABC II? Marcin Trela, Wiceprezes Urzędu Transportu Kolejowego: Kampania Kolejowe ABC II to kontynuacja działań, które Urząd Transportu Kolejowego zainicjował już w 2017 roku. Nasz projekt jest kierowany zarówno do dzieci w...
2009-07-28 22:46:46
Child Rescue Coalition zajmuje się m.in. ochroną dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Nowa kampania koalicji dotyczy działań rodziców, a dokładnie udostępnianiem przez rodziców nagich zdjęć dzieci w Internecie (na plaży, w ogródku, na nocniku, w wannie itd.). Kampania...
Położna na medal to kampania społeczna, której pierwsza edycja miała miejsce w 2014. Kampania popularyzuje zawód położnej i jej ważny udział w opiece okołoporodowej w Polsce. Podstawowym celem kampanii „Położna na medal” jest zwrócenie uwagi...
Kampania jest realizowana we współpracy z Mazowieckim Kuratorem Oświaty Wiolettą Krzyżanowską oraz Martyną Wojciechowską, Prezeską Fundacji UNAWEZA i Inicjatorką projektu MŁODE GŁOWY.Wojewoda Mazowiecki Mariusz Frankowski zainicjował kampanię społeczną skierowaną do młodych osób, ale też...
Kampania jest realizowana we współpracy z Mazowieckim Kuratorem Oświaty Wiolettą Krzyżanowską oraz Martyną Wojciechowską, Prezeską Fundacji UNAWEZA i Inicjatorką projektu MŁODE GŁOWY.Wojewoda Mazowiecki Mariusz Frankowski zainicjował kampanię społeczną skierowaną do młodych osób, ale też...
Bohaterki kampanii Missguided mają misję, by zmienić postrzeganie piękna i zainspirować kobiety do doceniania swojej urody i unikalności. Sesja zdjęciowa, w której dumnie prezentują się modelki z charakterystycznymi znamionami jest kontynuacją...
Kiedy patrzymy na kolorowe zdjęcia radosnych dzieciaków z niepełnosprawności jesteśmy przekonane, że takich kampanii i sesji powinno być więcej. Dzięki nim społeczeństwo łamie tabu i oswaja nadal trudne tematy. Ostatnio coraz więcej firm, np. ostatnio Gerber w którego...
Jaki jest cel kampanii, dlaczego rola położnej jest tak ważna oraz jak zmieniała się ona na przestrzeni ostatnich lat podsumowuje Iwona Barańska – pomysłodawczyni i organizator kampanii i konkursu „Położna na medal”. Familie.pl...
Kampania skierowana jest do rodziców i opiekunów, którzy borykają się z mniejszymi lub większymi problemami wychowawczymi lub zwyczajnie mają wątpliwości czy są wystarczająco dobrymi rodzicami „Jedno z podstawowych źródeł kłopotów wychowawczych tkwi w nieznajomości i nieszanowaniu potrzeb...
Nowa, wiosenna kampania marki odzieżowej 5.10.15. zbiegła się w czasie z nadchodzącym Światowym Dniem Zespołu Downa (21 marca) oraz Światowym Dniem Wiedzy na Temat Autyzmu (obchodzonym 2 kwietnia). W sesji wiosennych ubrań zobaczymy uroczą modelkę – Lenę, dziewczynkę z zespołem Downa. Na...
W warszawskiej restauracji PRIMITIVO Kuchnia i Wino odbyło się spotkanie prasowe dedykowane 5. edycji kampanii #lubiesiebie, której inicjatorem jest dr Franciszek Strzałkowski. Ambasadorkami 5. edycji #lubiesiebie zostały: Kamilla Baar, Magdalena Kumorek, Anna Szymańczyk,...
29 listopada redakcja Familie.pl uczestniczyła w Olsztynie w śniadaniu prasowym z... kotem Mleczysławem - przedstawicielem programu „Mamy kota na punkcie mleka” kierowanego do uczniów klas I-III szkoły podstawowej, do ich rodziców oraz nauczycieli. Celem programu jest poszerzanie wiedzy na temat wartości...
31 lipca zakończył się pierwszy etap konkursu „Położna na medal”, w ramach którego wybierana jest najlepsza położna w kraju. Do 5. jubileuszowej edycji kampanii zostało zgłoszonych 497 położnych z całej Polski, z czego do tej pory potwierdziło swój udział w konkursie...
Nowe ambasadorki dołączyły do 5.edycji kampanii #lubiesiebie, aby inspirować inne kobiety w ich drodze do samoakceptacji. Dołączyły do grona ambsadorek poprzednich edycji: Marii Sadowskiej, Doroty...
W nowo otwartej śródziemnomorskiej restauracji PRIMITIVO Kuchnia i Wino przy ulicy Waliców 13 w Warszawie, odbyło się spotkanie prasowe z udziałem ambasadorek czwartej edycji kampanii #lubiesiebie, której inicjatorem jest dr Franciszek Strzałkowski, właściciel Kliniki Strzałkowski....