Opublikowany przez:
Sonia.M
2018-02-09 12:28:08
Autor zdjęcia/źródło: Gerber/Instagram; Zaprojektowane przez Freepik
18-miesięczny Lucas Warren ze Stanów Zjednoczonych wygrał prestiżowy konkurs „Gerber Baby”. Został twarzą marki i będzie przez rok promował produkty Gerbera we wszystkich serwisach społecznościowych w 2018 roku. Jego rodzice otrzymali również nagrodę pieniężną w wysokości 50 tysięcy dolarów, którą chcą przekazać na zapewnienie synkowi jak najlepszej edukacji. Mama chłopca – Cortney Warren, nie podejrzewała, że spotka ich tak ogromne szczęście. Umieściła zdjęcie Lucasa na Instagramie, opatrzone konkursowym hasztagiem, ponieważ chciała przede wszystkim pokazać innym jego piękny i rozczulający uśmiech.
„To dla nas wyjątkowy moment. Lucas ma teraz okazję by dzielić się radością nie tylko z tymi, z którymi przebywa na co dzień, ale może przekazać ją wszystkim na całym świecie. (...) Mamy nadzieję , że ten wybór pomoże zrozumieć ludziom, że dzięki akceptacji i wsparciu, osoby z zespołem Downa mogą zmieniać świat. Tak jak nasz Lucas!” – stwierdziła Cortney Warren w Huffington Post.
Gerber co roku wybiera dziecko, które będzie reprezentowało firmę. Pierwszym maluszkiem, który zaczął promować markę w 1927 roku i do dziś znajduje się na słoiczkach z daniami, była Ann Turner Cook. Pani Cook obchodziła niedawno 91. urodziny i teraz pomaga wybierać kolejnych laureatów konkursu. W oświadczeniu, dyrektor Gerbera uzasadnił, że tegoroczny wybór firmy zdecydowanie podyktowany był ujmującym uśmiechem i radosną ekspresją Lucasa, które podbiły serca jury.
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.
Nie masz jeszcze konta na familie.pl?
Załóż je już teraz!